شرکت در مرحله نخست به دنبال استقرار مفهوم (تضمین کیفیت) است. بدین منظور می کوشد فعالیتهای شرکت به گونه ای انجام گیرد تا هم مدیریت و هم نهادهای بیرونی _ به ویژه مشتریان _ اطمینان حاصل کنند که نیازمندیهای تعریف شده برآورده خواهد شد، مهمتر آنکه با ارئه شواهد عینی مناسب، چگونگی اجرای این فعالیت ها را به مشتریان و مدیریت نشان دهد و ثابت نماید.
استمرار فعالیتها و تأمین مشخصات مورد نیاز محصولات و سایر نیازمندیهای تعریف شده مستلزم رفتار بر پایه اصول، ضوابط و روشهای اجرایی مشخص است و اتکاء بر افراد (حتی بهترین آنها) نمی تواند استمرار فعالیتها با مشخصات تعریف شده را تضمین نماید، بنابراین مدیریت شرکت استقرار سیستم کیفیت بر پایه استاندارد ایزو 9001 و 1801 را از سال 1394 دنبال می کند و مدیر کیفیت مسئول نظارت بر حسن اجرا و کنترل آن و ارائه گزارش به مدیریت می باشد.